¥ نامه اي به دوست خوبم ليلا مسافر از كلوب دات كام ¥


¤ نامه هايي به حجم بزرگ و نه سفيد ¤

نامه هایم را برایت ميفرستم.. نامه هایی از این سوی سرما...در دل كوهاي زاگرس ... این نامه ها هرچه که هستند سهم من اند از تو در این سوی تنهایی و تاریکی... (كپي برداري فقط با ذكر منبع: ورنه پيگرد در دادگاه الهي دارد)..¥¥¥¥¥¥

ليلا تو مسافري بايد روزي از كنار دلنوشهايم عبور كني و در امتداد جادها گم شوي.. وقتي اين را من ميدانم ديگر راهي نيست ميان اين همه ماندن و رفتن و عاقبت يا من نميمانم يا تو.. و اين شعرهايمان بر روي كتيبها خاطره اي خواهد شد كه هيچ گاه به ياد نمي آوريم...مي خواهم تو برايم دستهايت را معنا كني و بعد از نو باور كني كه به تو عادت كرده ام و تقويم روزمرگيهايم را با تو ورق ميزنم!!! من باور كرده ام كسي آن دورها... ولش كن همين بس كه هم تو هستي هم من ، هم باران ، هم زمستان . بقيه تنها بهانه است .....! famey-بيست و هشتم بهمن ماه 90 www.hajmsped.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

لیلا مسافر
ساعت13:45---28 بهمن 1390
خیلی زیبا....شرمندم کردی دوست عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:ليلا مسافر,ساعت 12:35 توسط كيانوش سليماني(فامي)| |


Power By: LoxBlog.Com